zaterdag 31 oktober 2015

Feedback van een medestudent

Voor muziek moesten we door een medestudent een opdracht laten bekijken. Deze persoon moest vervolgens laten weten wat hij/zij van jou bedachte opdracht vond en wat er beter zou kunnen de volgende keer.

Ik heb mijn luisteropdracht laten bekijken door Loek Bekkers (1C). Haar feedback op mijn bedachte luisteropdracht was het volgende:


"Je hebt een super duidelijke opdracht gemaakt. Doordat je de opdracht in 10 duidelijke kopjes met vragen hebt verdeeld is het erg overzichtelijk voor degene die jou les zou moeten geven.  
Het muziekstuk dat je hebt gekozen vind ik erg vernieuwend. Ik denk dat kinderen het inderdaad erg leuk en interessant vinden om dieren aan verschillende instrumentale geluiden te koppelen. Ook vind ik dit een goede manier om kinderen kennis te laten maken met klassieke muziek.
Wel zou ik de 'verrassende' opening iets spannender of onverwachter maken, zodat je echt meteen de aandacht van de leerlingen te pakken krijgt. Ook zou ik niet het hele muziekstuk laten horen, want dat is denk ik iets te lang voor de kinderen en daardoor kunnen ze misschien hun aandacht verliezen voor jou opdracht."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten